Tvorba fitness programu

Zásady při tvorbě cvičebního programu s přihlédnutím na všechny složky fitness: kardiorespirační vytrvalost, svalová síla a svalová vytrvalost, flexibilita, složení těla.
Praktický postup při tvorbě programu pro fiktivní osoby s nejběžnějšími cíli: snížení hmotnosti, zvýšení úrovně fitness, odstranění bolestí páteře a podobně.

100% teorie

Vhodné pro všechny fitness instruktory, osobní a sportovní trenéry.

Program

- Tvorba profilu klienta, anamnéza zdravotního stavu, způsoby zjišťování fitness úrovně klienta, nastavení cílů.
- Kardiorespirační vytrvalost: metody rozvoje  aerobního/ anaerobního tréninku, vliv kardiorespiračního cvičení na zdraví klienta, složky, fáze, principy rozvoje kardiorespiračního programu a tvorba aerobního/anaerobního programu.
- Svalova síla a silova vytrvalost, vliv tréninku na organismus, metody, složky, fáze rozvoje silového treninku..
- Principy periodizacie, makrocyklus, mezocyklus, mikrocyklus, plánování intenzity tréninku.
- Tvorba tréninkovépo programu pro klienta s nadváhou, nespravným držením těla.
 

Podmínky získání diplomu

Podmínkou získání diplomu je absolvování celého kurzu. Zúčastnit se může kdokoli.

Na základě kurzu lze prodloužit platnost licence (na zadní stranu).

Výuka

Lektor: PaedDr. Maroš Bačik

Délka kurzu

kurz začíná v 9,00 a končí cca ve 12,00 hodin.

Cena kurzu

1090,-
890,- (student - potvrzení o studiu)

Zdarma metodický materiál dle vlastního výběru v hodnotě Kč 100,- !!!

Místo konání

Sportovní centrum Univerzity Karlovy v Hostivaři (Bruslařská 10, Praha 10).

MHD: stanice metra Skalka, potom bus 125 do zast. Gercenova a odtud cca 200 m kolem "Alberta" ke sportovní hale.

Místo srazu

15 minut před zahájením ve vestibulu sportovního centra

Přihláška
Máte-li zájem o více diplomů, stačí vyplnit přihlášku pouze jednou a zaškrtnout požadované diplomy.

Zaškrtněte vybrané diplomy:

PIT a CIIT- Pilates Interval Training a Core Intensity Interval Training - NOVINKA
Balance a stabilizace na míčích-NOVINKA
Balanční cvičení
Body styling
BOSU choreografie-NOVINKA
Core trénink-NOVINKA
Cvičení pro 50+ (NOVINKA !)
Cvičení s dětmi
Cvičení v těhotenství a po porodu
Dance aerobic 1
Dance aerobic 2
Funkční trénink
Hi/lo impact aerobic
Kalanetika (Callanetics Method)
Metoda Ludmily Mojžíšové
Pilates dance - NOVINKA
Pilates jako zdravotní cvičení - NOVINKA
Pilates pro speciální populaci - děti, těhotné, senioři
Pilates Roller - NOVINKA!
Pilatesova metoda 1
Pilatesova metoda 2
Pilatesova metoda s náčiním
Plyometrie
Posilovací programy
Posilování - praxe
Posilování - teorie
Sportovní strečink
Step aerobic
Super Pilates
Škodlivé cviky
Tvorba fitness programu
Tvorba stravovacího programu

*
*
*
*
Ano, chci využít slevy pro studenty (nutné potvrzení)
Ano, chci účastí na akci prodloužit platnost licence

Prohlašujeme, že výše uvedené údaje budou sloužit pouze pro vnitřní účely naší organizace, nebudou poskytnuty třetí osobě ani nebudou jiným způsobem zneužity.

Školicí středisko se zavazuje utajovat osobní údaje o účastnících v souladu se zákonem č. 101/2000sb. O ochraně osobních údajů.