Zdravé cvičení

 

Pilatesova metoda

Pilatesova metoda je jedinečný cvičební program, vytvořený Josephem H. Pilatesem v roce 1920. Joseph Pilates v roce 1945 poprvé publikoval cvičební metodu pod názvem Návrat do života přes kontrologii. Jeho cvičení se stalo základem metod pro prevenci degenerativních chorob, pro zpevnění těla, zlepšení vzhledu a zkvalitnění života.
> pokračování

Core trénink

Je obecně známo, jaké účinky má posilování hlubokého svalového systému (HSS) na vzhled a zdraví celého těla. Méně už je v obecném povědomí, že výsledky se dostaví pouze za předpokladu naprosto správného pochopení nejenom cviků na břišní svaly a celý střed těla (core) ale všech principů, týkajících se pohybových stereotypů a dýchacích návyků využívaných při tomto cvičení. Jde o velmi inteligentní soubor pohybů a jejich koordinaci s dýcháním, a pokud není zapojen mozek, je pouze kopírován vnější projev, pokud není bráno v úvahu spojení mysli a těla, je účinnost cvičení mizivá. Pokračování

Fasciální trénink

Fascie (pojivová tkáň) obalují všechny prvky lidského těla. Každé svalové vlákno, sval, orgán, mozek, vše má vlastní fasciální obal. aktivní péče o fascie umožňuje bezproblémový klouzavý pohyb jednotlivých svalovýcu vrstev a tím lepší celkovou pohyblivost. Pokud jsou fasciální oblasti těla dobře trénované, tj. optimálně elastické a odolné, pak je výsledkem efektivní výkon a zároveň prevence zranění. 
Účinky fasciálního fitness tréninku:
- vytvarování srávného držení těla;
- včasné napravení drobných svalově kosterních problémů;
- zlepšení dlouhodobých následků poúrazových stavů.
Oblasti fasciálního fitness tréninku:
- fasciální strečink;
- fasciální elasticita;
- myofasciální uvolnění.

Wellness pobyty

Ve spolupráci s CK CAPRO s.r.o. pořádáme pobyt se cvičením v Chorvatsku - Poreč - Lanterna. Přihlášky a další informace dodáme v nejbližší době.

> seznam pobytů

 

Denní kurzy cvičení v Praze

V současné době, bohužel, kurzy neprobíhají.

Doporučujeme:

http://bertosova.cz a podívejte se na video, kde radí naše školitelka a fyzioterapeutka jak správně cvičit https://youtu.be/yaxpXYSsGjc


Novinky

Cvičení v ZŠ Vodičkova 22, Praha 1

Cvičení začíná 4.10.2021


Nejbližší kurzy

REKVALIFIKAČNÍ KURZY s udělením licence (kombinovaná výuka)

Instruktor pilates (akreditace MSMT-43979/2020-2/10)
Termín: 
10. - 12. září; 17. - 19. září; 1. - 3. října 2021

Instruktor fitness - osobní trenér (akreditace MSMT-21100/2020-2/226)
Termín: 
10. - 12. září; 17. - 19. září; 1. - 3. října 2021

Instruktor fitness - kondiční posilování (akreditace MSMT-21100/2020-2/226)
Termín: 
10. - 12. září; 17. - 19. září; 1. - 3. října 2021

Instruktor bodystylingu  (akreditace MSMT-43979/2020-2/10)
Termín: 
10. - 12. září; 17. - 19. září; 1. - 3. října 2021

ONLINE KURZY s udělením diplomu

Zahrnují předtočené videonahrávky se cvičením, videoschůzky, teorii jako přílohu mailem.

(Přihlášky a informace na www.wellness.cz/skoleni/ nebo na wellness@cbox.cz.)

Core trénink - ucelený trénink core, včetně otestování jeho úrovní výkonnosti 
Termín: 6. září nebo dle domluvy
E-kniha Super core (Kč 400,-) v ceně kurzu

Fasciální trénink - fasciální strečink, fasciální elasticita, myofasciální uvolnění)
Termín: 8. září nebo dle domluvy
E-kniha Fasciální fitness trénink (Kč 250,-) v ceně kurzu

Cvičení pro 50+ - vhodné cviky pro dospělou populaci nad 50 let nebo s některými zdravotními problémy souvisejícími s přibývajícím věkem
Termín: podle domluvy
Kniha Cvičení a zdravé stárnutí (Kč 200,-) v ceně kurzu

Kalanetika
Termín: podle domluvy
Kniha Kalanetika v ceně kurzu

Pilates - chyby při cvičení
Termín: podle domluvy
Kniha Pilatesova metoda cvičení v ceně kurzu

Tvarování postavy
Termín: podle domluvy
Metodický materiál dle výběru za Kč 100,- v ceně kurzu

 


NOVÉ PUBLIKACE

Cvičení a těhotenství

Návod jak zůstat v nejlepší formě během a po těhotenství

Eva Blahušová

celý článek

Fasciální trénink

Eva Blahušová

Fasciální trénink a jeho principy vycházejí z posledních výzkumů struktury fascií (pojivových tkání) a jejich reakcí na pohyb.

 

celý článek

Nové publikace PIT a CIIT

PIT - Pilates Interval Training
Cvičení při vysoké intenzitě v minimálním časovém úseku, který je pravidelně prokládán odpočinkem. Ve cvičebním programu PIT jsou využity cviky Pilatese a je vhodný pro všechny. Cílem je dosažení EPOC efektu (zvýšení spotřeby kyslíku), zrychlení metabolismu, udržení stávajícího množství svaloviny (eventuelně tvorba nové) a zintenzivnění spalování tuku.
Publikace obsahuje 4 úrovně obtížnosti.

Nově nabízíme kurz PIT, který se koná 8. října 2017 ve sportovním centru UK v Praze-Hostivaři.

CIIT - Core Intensity Interval Training
Cvičební program je variantou HIIT (High Intensity Interval Training). Je to vysoce intenzivní intervalový trénink, v němž se využívají cviky na zpevnění core. Rozdíl CIIT od běžného posilovacího tréninku je v tom, že cviky se provádějí v daných intervalech v mnohačetném opakování s odpočinkem, který tvoří přechod z jednoho cviku do dalšího.
Publikace obsahuje 4 úrovně obtížnosti.

Výuka CIIT je součástí kurzu Core trénink, který se koná v sobotu 23. září ve sportovním centru UK v Praze - Hostivaři.